
Drodzy klienci,
w celu jak najlepszej ochrony Waszego i naszego zdrowia wszyscy musimy dostosować się do nowych realiów i nauczyć się w nich funkcjonować.
Aby ułatwić nam to zadanie przygotowałyśmy skrót z odgórnych wytycznych nałożonych na nas przez rząd i sanepid. Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze spotkania były jak najbardziej bezpieczne i z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Przygotowałyśmy protokoły higieny dla klientów, pracowników i salonu. Uzbroiłyśmy salon w potrzebne płyny, mydła i produkty jednorazowego użytku.
Wszystko dla Was i Waszego zdrowia!
Przyjmowanie klientów następuje wyłącznie po wcześniejszym umówieniu za pomocą środków zdalnych.
Poczekalnie są wyłączone z użytku.
Wytyczne dla klientów:
- Nosić osłonę nosa i ust oraz rękawice ochronne (jeśli jest to możliwe, ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu).
- Nie używać telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.
- Klient przychodzi na zabieg bez osób towarzyszących.
- zdezynfekować ręce i/lub założyć rękawiczki jednorazowe,
Klient powinien być poinformowany o wymogu posiadania własnej maseczki i rękawiczek.
W razie braku środków ochronnych będzie mógł otrzymać je w salonie za dopłatą.
Klient nie może być przyjęty na umówioną wizytę jeśli:
- występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
- jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
- zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
- w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.